Versonaxes, nueva app n’asturianu pal iPad.

A finales del añu pasáu lleíamos na prensa que los ciudadanos que buscaren aplicaciones pa móviles en catalán taben de norabona, naciera un  portal qu’arrexuntaba les apps disponibles naquel idioma nes tiendes d’Apple y Android.

Pos d’equí p’arriba, quienes busquen apps n’asturianu nel so iPad tán tamién de norabona. Non porque haya un portal similar al catalán qu’arrexunte les apps n’asturianu: pa ello sería necesariu qu’esistiera un númberu significativu. Pero, siquier, esiste una: “Versonaxes”, un llibru interactivo dixital sobre’l poemariu del mesmu nome editáu en papel por Pintar-Pintar, y desendolcau agora pola empresa, con testu d’Aurelio G. Ovies ya ilustraciones de Ester Sánchez.

Versonaxes pa iPad inclúi, amás del poemariu ilustráu y interactivo, un risonderu xuegu de rimas y referencies de los autores. Sal a la venta por un preciu de 1,79 euros.

En Pintar-Pintar creemos firmemente que la supervivencia de la lliteratura n’idiomes minoritarios tales como l’asturianu va depender de la so presencia dixital al traviés de los ebooks y les apps, y, nesi sen, animamos a que la Dirección Xeneral de Política Llingüística y la Dirección Xeneral de formación profesional, desenvolvimientu curricular ya innovación tomen cartes nel asuntu y pongan al día los sos programes de sofitu a la llingua asturiana teniendo en cuenta esta nueva realidá.

A finales del año pasado leíamos en prensa que los ciudadanos que buscasen aplicaciones para móviles en catalán estaban  de enhorabuena, había nacido  un portal que recopilaba las apps disponibles en aquel idioma en las tiendas de Apple y Android.

Pues a partir de ahora, quienes busquen apps en asturiano en su ipad están también de enhorabuena. No porque haya un portal similar al catalán que recopile las apps en asturiano: para ello sería necesario que existiera un número significativo. Pero, al menos, existe una: “Versonaxes”, un libro interactivo digital sobre el poemario del mismo nombre editado en papel por Pintar-Pintar, y desarrollado ahora por la empresa, con texto de Aurelio González Ovies e ilustraciones de Ester Sánchez.

Versonaxes para iPad incluye, además del poemario ilustrado e interactivo, un divertido juego de rimas y referencias de los autores. Sale a la venta por un precio de 1,79 euros.

En Pintar-Pintar creemos firmemente que la supervivencia de la literatura en idiomas minoritarios tales como el asturiano dependerá de su presencia digital a través de los ebooks y las apps, y, en ese sentido, animamos a que la Dirección General de Política Lingüística y la Dirección General de formación profesional, desarrollo curricular e innovación tomen cartas en el asunto y pongan al día sus programas de apoyo a la llingua asturiana teniendo en cuenta esta nueva realidad.

Versonaxes

Testu: Aurelio González Ovies www.aureliogonzalezovies.com
Ilustraciones: 
Ester Sánchez estersanchezilustradora.wordpress.com
Formatu: 
21×26
Encuadernación: 
Tapa dura
ISBN: 
978-84-92964-51-2
Páxines: 
56
idioma: 
Asturianu
Añu d’edición: 
2013

Más información, semeyes y primeres páxines

Apps Pintar-Pintar

Anuncios

Responder

Por favor, inicia sesión con uno de estos métodos para publicar tu comentario:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s