7/10/2013 – Aurelio González Ovies y Ester Sánchez presentan “Versonaxes” / “Versonajes”

Ángela Sánchez Vallina (Pintar-Pintar Editorial):

Bones tardes.

Nun tengo costume de falar en públicu n’asturianu. A tou a lo que llego ye a una especie de amestao onde pa encima apéguenseme los xiros del castellán perfectu del mio home. Tou se pega, dicen.

Pero esti llibru que presentamos güei, editáu en castellán y n’asturianu; o n’asturianu y en castellán, ta equí gracies al sofitu de la Oficina de Política Llingüística del Gobiernu del Principáu de Asturies. Por eso, y porque ye un llibru editau en dos idiomes, escueyo l’asturianu pa dirixime a vós, sabiendo, amás, que nun va haber nenguna mala interpretación pela vuesa parte.

Una presentación d’un llibru ye una fiesta. Siempres lo digo. Pero cola perspectiva de lo que foi esti últimu añu, una presentación más qu’una fiesta, empieza a ser yá una especie en peligru de extinción. Bien lo saben autores, llibreros, ilustradores, imprentes… y nós tamién.

La crisis y la reforma llaboral cebáronse colos trabayadores d’empléu indefiníu, casi dos millones nuna forqueta d’edá ente 45 y 58 años, motor de la compra de llibros nesti país. Y eso duel.

Por eso la presentación de Versonajes o Versonaxes, ye pa Pintar-Pintar una fiesta. Por eso y porque se trata d’un escepcional poemariu d’Aurelio, el primer poemariu qu’editamos con él. Y porque lleven al so llau, unes ilustraciones de Ester que casen a la perfección.

Pero nun voi dicir más sobre l’asuntu, nun voi siguir allabando esti llibru, que per otra parte creo que mos quedó perfectu, non vaya a ser que la güela de Ester y mia apaézaca dende’l más allá bisbisando aquello que dicía cuando daquién festexaba daqué en demasía: allábate boroñina, que nun hai quien te trague.

Nun ye’l casu. Y si daquién lo quier comprobar, equí ta’l llibru, n´asturianu y en castellán, a la vuesa disposición.
Y equí tán los sos autores, a los que darréu paso la palabra.

Álbum de fotos en:
 

Anuncios

Un comentario en “7/10/2013 – Aurelio González Ovies y Ester Sánchez presentan “Versonaxes” / “Versonajes”

Responder

Por favor, inicia sesión con uno de estos métodos para publicar tu comentario:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s